Fotografia produktowa – zdjęcia, które naprawdę sprzedają
Fotografia produktu to sposób, by pokazać to, co tworzysz lub sprzedajesz. Klienci chcą obejrzeć kupowany przedmiot, ubranie lub nawet danie, przed dokonaniem wyboru. Jeśli zaprezentujesz swoją ofertę w atrakcyjny sposób, szybko okaże się, że zdobywanie nowych zainteresowanych jest dziecinnie proste. Zobacz, jak łatwo możesz rozwinąć swój biznes dzięki profesjonalnej fotografii produktowej.
Fotografia produktowa powinna wiernie przedstawiać dany przedmiot lub usługę, ale jej podstawową funkcją jest wzbudzenie zainteresowania klienta. Dlatego nasze zdjęcia produktów do sklepu internetowego czy do mediów społecznościowych lokalu gastronomicznego to tak naprawdę małe dzieła sztuki marketingu.
Fotografia produktu – gdzie może Ci się przydać
Wykonamy dla Ciebie m.in. typowe zdjęcia katalogowe, do wykorzystania w tradycyjnym druku offsetowym lub w galeriach internetowych. Możesz zamieścić nasze zdjęcia reklamowe produktów w sklepach internetowych, na aukcjach allegro lub w innych kanałach komunikacji Twojej firmy – wszędzie tam, gdzie chcesz, by Twoja sprzedaż rosła.
Fotografia produktowa – jak to robimy
Fotografie produktu wykonujemy na jednolitym podświetlonym tle, stosując prawidłowe oświetlenie i korekcję perspektywy. Bardziej przestrzenne obiekty (jak np. meble) fotografujemy w technice focus stacking, dzięki czemu uzyskujemy zdjęcie makro o dobrej ostrości w całym obszarze.
Interesują Cię również zdjęcia wnętrz? Jesteśmy w stanie zaprezentować nie tylko same produkty, ale też cały kontekst prezentowanej oferty – jak aranżacja wnętrza kawiarni lub apartamentu, którego wystrój sprzedajesz w swoim sklepie online.
Zdjęcia produktów do sklepu internetowego – jak uzyskać spójność wizualnej komunikacji
Chcesz, by zdjęcia reklamowe produktów sprzedawanych przez Twoją firmę były wykonane w jednej, oryginalnej stylistyce? Dla nas również jest to bardzo ważne. Dlatego zdjęcia, które wymagają unifikacji tła, mogą zostać przez nas „oszparowane”. W ten sposób pozbędziemy się tła, na którym produkty zostały sfotografowane. Co to daje? Przede wszystkim dodatkowe opcje stworzenia spójnej wizualnie oferty. W miejsce starego tła możemy podłożyć inne – np. biały obrus, łazienkowe kafle lub jednolitą czerń. Szparowanie zdjęć wykonujemy automatycznie lub ręcznie (ścieżka wycinająca).
Dla zachowania wierności kolorystycznej Twoich produktów, każda seria zdjęć produktowych jest wykonywana z kolorystycznym wzorcem referencyjnym X-rite ColorChecker. Wiesz, jakie to przyjemne, kiedy okazuje się, że przedmiot zakupiony w sieci wygląda na żywo dokładnie tak, jak na zdjęciach? Dzięki nam możesz zyskać zaufanie klientów – a zadowolony klient z pewnością do Ciebie wróci.
Orientacyjne ceny zdjęć produktowych
- 1-10 produktów – cena 40 zł/zdjęcie
- 11-50 produktów – cena 30 zł/zdjęcie
- 51-100 produktów – cena 20 zł/zdjęcie
- 100 i więcej produktów – cena 15 zł/zdjęcie