Najpierw przyjazna recepcja, potem czysta i nowocześnie wyposażona sala zabiegowa… W całej klinice – uprzejmy oraz uśmiechnięty zespół lekarzy i lekarek, higienistek i asystentek, a także innych, którzy tworzą atmosferę tego miejsca. Każdy, kto odwiedził twój gabinet, wraca właśnie z tego powodu – jest tu profesjonalnie, jest też przyjemnie. Jak jednak przekonać nowych pacjentów, że zęby warto leczyć właśnie u ciebie? I jak zaplanować marketing gabinetu stomatologicznego? Dzięki ‘Robert Parma Fotografia’ opowiesz o swoim biznesie tak, by kolejni klienci, zainspirowani galerią na stronie, zjawiali się codziennie!

Marketing stomatologiczny – zespół pracujący w klinice

Z tekstu dowiesz się:

  • jakie ujęcia wybieramy, by jak najlepiej opowiedzieć o twoim biznesie i wspomóc marketing gabinetu stomatologicznego,
  • jak może wyglądać sesja zdjęciowa twojej kliniki lub gabinetu.

Twój gabinet ucierpiał w trakcie pandemii? A może wręcz przeciwnie – wszystko idzie jak w zegarku i chcesz dalej pracować nad wizerunkiem i rozwojem twojej firmy? W obu przypadkach, sesja biznesowa z ‘Robert Parma Fotografia’ pomoże ci w zaplanowaniu efektywnej kampanii reklamowej, zapewniając wysokiej jakości zdjęcia, które w promocji marki są niezbędne. Wiemy, że ludzie kupują opowieści, zatem zawsze staramy się, by nasze zdjęcia były pewnego rodzaju wizualną narracją. Historią, która pomaga budować świadomość twojego brandu wśród potencjalnych i aktualnych klientów. Zobacz, jak udało nam się to osiągnąć w realizacji dla kliniki Tatra-Med.

Marketing stomatologiczny jako wizualny storytelling – opowieść o Tatra-Med.

Sesja, którą zrealizowaliśmy dla Tatra-Med, to zarówno ujęcia portretowe, przybliżające pracowników kliniki, jak i zdjęcia wnętrz. Prezentujemy przychodnię widzianą oczami pacjenta – fotografie gabinetów zabiegowych, poczekalni, recepcji. Pokazujemy również pracowników kliniki w trakcie pracy – między innymi lekarzy i lekarki podczas wykonywania zabiegu.

Marketing gabinetu stomatologicznego – lekarze w sali zabiegowej

Tatrzańskie Centrum Stomatologii Estetycznej i Implantologii to miejsce nowoczesne. Wplatając między portrety poszczególnych członków i członkiń zespołu pozowane ujęcia „z dnia pracy”, pokazujemy nie tylko zaangażowanie lekarzy, ale też wyposażenie samej kliniki. Specjalistyczny sprzęt i medycy, którzy bezbłędnie realizują procedury higieniczne to obraz, który wzbudza zaufanie. A na zaufaniu budujemy lojalność i satysfakcję pacjenta.

Reklama usług medycznych – zdjęcie lekarzy i sprzętu medycznego

No i oczywiście wspomniane portrety zespołu – bez nich obraz kliniki byłby niepełny. W końcu to pracownicy sprawiają, że miejsce pozostawia po sobie odpowiednie wrażenie.

Marketing stomatologiczny – portret pracowniczki kliniki

Zarówno lekarze, jak i personel medyczny zostali uwiecznieni indywidualnie oraz na zdjęciach grupowych. Chcemy pokazać wszystko to, co wyróżnia twoją klinikę – wyjątkowi, empatyczni ludzie i nowoczesny sprzęt, to czynniki, które mogą przyciągnąć do ciebie nowych klientów.

Reklama usług medycznych, krok pierwszy – jak wygląda sesja w gabinecie?

Sesje medyczne wykonujemy zarówno w wersji budżetowej, wykorzystując do maksimum zastane warunki oświetleniowe, jak i w podejściu bardziej zaawansowanym – ze studyjnym oświetleniem błyskowym. Podobnie podchodzimy do pracy z modelami i modelkami, czyli twoimi pracownikami. Jeśli wolisz, by twój zespół do zdjęć przygotował się samodzielnie, postaramy się, by każda fotografowana osoba wypadła satysfakcjonująco. Jednak dla tych bardziej wymagających mamy w ofercie możliwość zaproponowania usług fryzjerskich i wizażu – decyzja należy do ciebie. Możemy skupić się jedynie na solidnych zdjęciach portretowych i fotografiach poszczególnych sal lub też wspomóc wizualny storytelling odpowiednim stagingiem, który pozwoli pokazać osoby i miejsca w pożądanym kontekście.

Marketing stomatologiczny – asystentki stomatologiczne prezentują prawidłowe szczotkowanie zębów

Jeśli chodzi o marketing stomatologiczny, nic nie działa tak dobrze, jak uśmiech. A tego nie brakuje na zdjęciach z realizacji w Tatra-Med. W tym wypadku delikatna charakteryzacja modelek pomogła uzyskać naturalny efekt, który nie wymagał zbyt intensywnego retuszu. Choć oczywiście wszystkie nasze zdjęcia są poddawane obróbce, która służy uzyskania efektu godnego estetyki wyznawanej przez mistrzów bieli i gładkiego szkliwa – naszych stomatologów.

Chcesz, żebyśmy sfotografowali również twój gabinet? Skontaktuj się z nami!

Blog wydał ci się ciekawy? Zobacz nasz artykuł o tym, jak fotografować hotele, napisany na przykładzie realizacji w hotelu Foluszowy Potok.